Nova godina i razne liste i svođenje računa. najbolji i najgori… 2020. godin je bila loša i nadamo se da se neke stvari više nikada neće ponoviti. Petu godinu zaredom GamesIndustry.biz pokušava da rastavi najveće priče, trendove i područja rasta u proteklih 12 meseci u jednu sliku, uz niz statističkih podataka koji se mogu čvrsto uvrstiti pod „Huh, to je zanimljivo.”
Godina u brojevima objedinjuje procenjenu vrednost globalnog tržišta igara, najprodavanijih igara iz SAD-a, Japanu i UK, najviše i najniže ocenjene igare na Metacritic-u, najobuhvaćenije/ pretraživno / tvitovano / uživo prenšeno u 2020. i još mnogo toga.
Brojke su dobijene od:
- Newzoo
- Sensor Tower
- GfK Entertainment
- NPD Group
- Famitsu
- ICO
- Fancensus
- Ampere Analysis
- Niko Partners
Vrednost globalnog gejming tržišta
Pakovano i digitalno
Digitalna prodaja uključuje DLC i mikroplaćanja, čak i unutar konzole. U svojim nedavnim kvartalnim izveštajima o zaradi, Nintendo (prva prodajna konzola u 2020. godini) i EA (vodeći nezavisni izdavač za konzole) objavili su digitalnu prodaju punih igara na samim konzolama od 47,2% i 56%. Dakle, za istinski “digitalni u odnosu na pakovani” bi možda trebalo uporediti “like for like”. Digitalna preuzimanja punih igara tek kreću i postaju popularni, ali još uvek postoji i velika populacija igrača konzola koji preferiraju fizički proizvod (retka pojava u svim medijima).
Najprodavanije retail pakovane igre u Engleskoj komadno i zarada
Najprodavanije igre Amerika
Najprodavanije igre za konzole u Japanu
Najviše i najniže ocene – Metacritic
I dalje sumnjate u budućnost gejminga?
Discover more from Indijanka Danka
Subscribe to get the latest posts sent to your email.