ALOY: Pegava heroina iz budućnosti kao modna ikona

indijankadanka
od indijankadanka
4 minuta za čitanje

Aloy su možda neki proglasili ružnom, ili ne tako zabavnom, a ona je uradila sve ono što neki drugi ženski protagonista nije – postala je modna ikona!

Protagonista Horizon Forbidden West i Horizon Zero Dawn debituje na prvoj nepapirnoj naslovnici Vanity Fair kao prvi digitalni lik koji se pojavljuje na naslovnoj strani časopisa. Aloy je postala prvi digitalni lik koji je zvezda naslovnnice Vaniti Fair-a. Ovaj ženski protagonista, kreiran od strane Guerrilla Games, premijerno prikazuje prvu digitalnu naslovnicu časopisa. Neki su uzdahnuli i rekli konačno!

18. februara 2022. stigao je u prodavnice Horizon Forbidden West za PS4 i PS5. To je označilo nastavak naslova iz 2017. koji je prvo igran na PS4, a kasnije i na PC: Horizon Zero Dawn.  Ali, danas neću o igri, ovde ću o tome da je još jednom dokazano da igre prevazilaze okvire koje su mnogi nekada davno zavrtali i definitivno vidimo da je gejming postao deo svih aspekata naših života. Pa i mode!

Kao deo dešavanja oko promocija izlaska Horizon Forbidden West, širom sveta su održana razna dešavanja.

Prvo sam primetila vest da povodom proslave izlaska igre Horizon Forbidden West, PlayStation Hrvatska sarađuje s Tekstilno-tehnološkim fakultetom Sveučilišta u Zagrebu na izradi replike kostima Aloy.

Odmah nakon ove vesti, videla sam tvit Ashley Burch, glumice koja je Aloy pozajmila svoj glas, i koji je bio jako interesantan.

Mnogi nalozi širom sveta su podelili svoje mišljenje o ovom slučaju. Na primer, Samantha Faught, viši direktor i šef komunikacija za Twitch Americas je napisala u svom tvitu. „Prva digitalna naslovnica Vanity Fair Italy ima protagonistu Aloy zbog lansiranja Horizon Forbidden West“, i naravno, podelila je link ka stranici.

Naslov na slici je „Aloj i revolucija“. Protagonista obe Horizo igre se smatra vođom revolucije u industriji video igara. „Dok se vraća da spase čovečanstvo od katastrofe u nastavku Horizon Forbidden Wst za PlayStation, njegovi kreatori nam govore zašto je najborbenija heroina video igrice tako uspešna.  Recept? Bez rodnih stereotipa, puno ženskog osnaživanja i prstohvat humora“. Ovako nam Vanity Fair predstavlja naslovnicu i članak posvećen njoj.  Na ovaj način, Angie Smets Director i Executive Producer u Guerrilla, ističe: „Velika je greška misliti da su igrači jednostavno i samo muškarci. Ako pogledamo najnoviju PlayStation statistiku, može se videti da je oko 42% igrača ženskog pola. Čvrsto verujem da smo uspeli da stvorimo lik koji se dopada svima, bez obzira da li su muškarci ili žene. Mnogo nas više zanima šta se dešava sa likom ispod površine nego kako izgleda spolja“.

Ono što još uvek nije najjasnije je da li će se ovo desiti i sa ostalim izdanjima ovog magazina širom sveta. Google translate kaže da između ostalog, u tekstu piše „Sa svojim pegavim obrazima i svojim strogim izgledom, Aloy je uspela da iskupi industriju“, kaže autor dela, Ofmario Manca. “Aloy nije ni majka ni supružnik, ni sporedna glumica ni pomoćnica, već snažna i hrabra žena koja postoji u svetu u kome rodne razlike više ne postoje.” Manca takođe razgovara sa timom koji stoji iza HFW, a koji su prezadovoljni što vide da je Aloy toliko privlačna. Direktor igre je otkrio da je Forbidden West odložen da bi tim mogao da izbegne krizu. To je ono što se dešava sa mnogim projektima koji su pred krajnjim rokom, a osoblju je naređeno da radi prekomerno, ponekad i više od 80 sati nedeljno. Ako veliki naslov poput ovog može da ga izbegne, sigurno se čini da drugim studijima ponestaju izgovori.

https://www.youtube.com/watch?v=mUpPFkYfXDY]

Potražite neku od opcija ove igre u Games radnjama.

Pratite me i na društvenim mrežama: Facebook, Instagram, Twitter, Threads , Linkedin i YouTube.

Discover more from Indijanka Danka

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Podelite ovaj članak
Zaprati:
Sedamdesetih godina prošlog veka u modi su bile lutke obučene kao partizanke, indijanke, hipi i naravno “normalne” djevojke, a sve su imale isto lice i dugu crnu kosu. Ja sam imala partizanku i indijanku. Imam ih još uvek (čuvala sam za kćerku koja ih nije ni uzela u ruke). Jedna sam od prvih žena gejmera kod nas. Prva žena autor i voditelj emisije o kompjuterskim igricama.