Assassin’s Creed Mirage je ono što su mnogi fanovi čekali!
Iako je istina da su Assassin’s Creed Valhalla, Odissey i Origins neke od najboljih igara otvorenog sveta poslednje generacije konzola, postojala je želja za nečim što se vraća na osnove stelt akcije na kojima je serija nastala pre 15 godina. To je ono što Assassin’s Creed Mirage obećava, oštar zaokret od kadriranja akcionih RPG-a i više omaž Altairovim i Eziovim avanturama.
Assassin’s Creed Mirage je najavljen 2022. godine kao deo Ubisoft Forward September Showcase i brzo je postao jedna od najiščekivanijih igara Assassin’s Creed. I to nešto govori, jer obzirom da je Ubisoft takođe otkrio svoja sledeća dva vodeća naslova Akcione RPG rate u Assassin’s Creed Codename Red i Assassin’s Creed Codename Hexe. Ako to nije dovoljno, saznali smo i kako će Assassin’s Creed Infinity oblikovati budućnost serije. Koliko god sve to bilo uzbudljivo, nećete poželeti da propustite Assassin’s Creed Mirage.
Assassin’s Creed Mirage je pristup koji se vraća na osnove dugotrajnog serjala, sa Ubisoftom koji se vraća stelt-akcionim korenima zasnovanim na naraciji koji su definisali Altairove i Eziove najranije avanture. Assassin’s Creed Mirage je smešten u Bagdad i prikazaće evoluciju Basima nekoliko decenija pre njegovog pojavljivanja u Assassin’s Creed Valhalla.
Ubisoft je potvrdio da će Assassin’s Creed Mirage biti objavljen 2023. godine, iako izdavač tek treba da potvrdi tačan datum. Assassin’s Creed Mirage platforme su potvrđene za PS5, PS4, Xbox Series X i Xbox One. Ubisoft je takođe potvrdio da će Assassin’s Creed Mirage biti objavljen za PC-u kroz Ubisoft Store i Epic Games Store.
Na lansiranju će biti dostupna tri izdanja Assassin’s Creed Mirage. Standardno izdanje će koštati 6.499 dinara; Deluxe izdanje, koje uključuje DLC inspirisan Prince of Persia, biće po ceni od 7.499 dinara; i ograničena kolekcionarska futrola, koja uključuje Basimovu figuricu od 32 cm, mapu Bagdada, ekskluzivnu čeličnu knjigu i još mnogo toga, koštaće 17.999 dinara.
Preorder za Assassin’s Creed Mirage, obezbeđuje ekskluzivni pristup igrici ’40 Thieves’ side quest.
Debitantski trejler za Assassin’s Creed Mirage na donjem linku omogućava da prvi put pogledali mlađeg Basima, prelepo okruženje Bagdada i prefinjen fokus na atentate, parkur i stelt. Iako CGI trejler ne sadrži nikakvu igru, on nam daje zaista dobar osećaj šta možemo da očekujemo od Mirage. Ljubitelji Assassin’s Creed-a i Assassin’s Creed-a 2 obratite pažnju, jer je ovde nagovešteno mnogo mehanike koje su izgubljene kako je serija prešla u RPG.
Postavka Assassin’s Creed Mirage je Bagdad iz 9. veka, sa vremenskim periodom koji počinje 861. godine (Zlatno doba), nekoliko decenija pre događaja u Assassin’s Creed Valhalla. Umetnički direktor Jean-Luc Sala kaže da je u to vreme Bagdad zapravo bio centar sveta i ključno mesto za znanje, umetnost, inovacije, nauku, trgovinu i moć. Kako je Bagdad iz 9. veka bio efektivno uništen pet vekova kasnije, Ubisoft je tražio istorijsku dokumentaciju i druge gradove tog vremena (kao što je Samara) da bi ponovo stvorio Bagdad što je moguće tačnije i preciznije.
Priča u Assassin’s Creed Mirage je postavljena da bude linearnija od nedavnih igara u seriji. Direktorka naracije Sarah Beaulieu kaže da je Mirageova narativna struktura mnogo bliža prvim Assassin’s Creed igrama, u smislu da je više pokretana i linearna od onoga što igrači doživljavaju u najnovijim AC igrama . Iako ćemo i dalje imati slobodu da istražujemo i eksperimentišemo, birajući kojim redosledom ćemo se pozabaviti misijama atentata, Beaulieu kaže da je Ubisoft Bordeux želeo da priča o Mirageu bude “veoma intenzivna i kondenzovana naracija sa jasnim početkom i krajem.”
Assassin’s Creed Mirage će biti daleko manji od svetova koje nude Assassin’s Creed Valhalla, Odissey i Origins. Sam Bagdad je podeljen na četiri jedinstvena okruga, uključujući industrijsku oblast Karhk i bujne bašte Round City. Ubisoft je obećao da će Bagdad biti užurban i gust grad, a umetnički direktor Jean-Luc Sala napominje da “stanovnici reaguju na svaki vaš pokret.” Takođe ćete moći da posetite Alamut van grada, koji je dom ubica koji su postavili temelje za Creed kakav danas poznajemo, iako se pojavio u širem predanju, ovo je prvi put se tvrđava pojavljuje u igrici Assassin’s Creed.
Gameplay Assassin’s Creed Mirage je postavljen da vrati seriju tamo gde je i počela, društveni stealth, brzi parkur i okretna ubistva. Ubisoft Bordeaux kaže da „postoji deo svake igre Assassin’s Creed u Mirage-u i da igrači mogu da se raduju povratku korenima dok imaju moderan pogled na igru i ikonske karakteristike ranih igara.” Ovaj uži fokus, posebno u poređenju sa Assassin’s Creed Valhalla, biće dopunjen pristupom progresije zasnovanim na naraciji i više ograničenom mapom za istraživanje.
Ubisoft tvrdi da je “Assassin’s Creed Mirage” više fokusiran na stealth nego u najnovijim igrama, strukturiran oko petlje “identifikacije, lova i eliminacije mete, a zatim nestajanje.” Da bi podržao prihvatanje stealth-a u Assassin’s Creed Mirage-u, Ubisoft je preradio sisteme za detekciju kako bi omogućio više granularnosti i povratnih informacija, strukturirao dizajn grada i njegovih krovova kako bi bolje omogućio prikrivene pristupe i uveo nove alate za pomoć u borbi i bekstvu, kao što je mina za otkrivanje koja može da oslobodi oblak dima kada se pokrene, i strelica.
Parkour bi trebalo da igra ogromnu ulogu u Assassin’s Creed Mirage, baš kao i u prve dve igre u seriji. Prelazak kroz zgrade i preko krovova u gusto slojevitom gradu Bagdadu biće vaš primarni oblik prostorne navigacije, a to je aspekt za koji Ubisoft obećava da će se osećati bolje nego ikada ranije. “Ubrzali smo tempo parkura tako da se igrači osećaju agilno i osnaženo kada prelaze grad,” kaže umetnički direktor Jean-Luc Sala. Pored toga, Ubisoft Bordeaux vraća mnoge od “voljenih animacija i kultnih poteza” iz prošlih igara, kao što je zamah iz ugla, i uvodi nove parkur pokrete kao što je skok s motkom kako bi pomogao Basimu da očisti velike prepreke.
Assassin’s Creed Mirage će povući mnogo više pažnje na mete atentata. Glavni događaji atentata odvijaće se u onome što Ubisoft naziva “misija crne kutije“. Oni će biti sadržani u okruzima Bagdada, a vi ćete imati slobodu da zacrtate sopstveni put do cilja, tako što ćete se uklopiti u gomilu i pratiti njihov put ili ih pratiti sa krovnih pozicija, na primer. Mirage će predstaviti potpuno nove animacije atentata, nove nadogradive alate za ubice i kapacitet postavljanja zamki u okruženju. Mirage će takođe predstaviti novu funkciju koja zvuči slično mehanici Mark and Ekecute uvedenoj u Tom Clancy’s Splinter Cell Conviction, koja će omogućiti Basimu da izvrši više prikrivenih ubistava odjednom.
Discover more from Indijanka Danka
Subscribe to get the latest posts sent to your email.