Nova godina i razne liste i svođenje računa. najbolji i najgori… 2020. godin je bila loša i nadamo se da se neke stvari više nikada neće ponoviti. Petu godinu zaredom GamesIndustry.biz pokušava da rastavi najveće priče, trendove i područja rasta u proteklih 12 meseci u jednu sliku, uz niz statističkih podataka koji se mogu čvrsto uvrstiti pod „Huh, to je zanimljivo.”  

Godina u brojevima objedinjuje procenjenu vrednost globalnog tržišta igara, najprodavanijih igara iz SAD-a, Japanu i UK, najviše i najniže ocenjene igare na Metacritic-u, najobuhvaćenije/ pretraživno / tvitovano / uživo prenšeno u 2020. i još mnogo toga.  

Brojke su dobijene od:

  • Newzoo
  • Sensor Tower
  • GfK Entertainment
  • NPD Group
  • Famitsu
  • ICO
  • Fancensus
  • Ampere Analysis
  • Niko Partners

Vrednost globalnog gejming tržišta

Pakovano i digitalno

Digitalna prodaja uključuje DLC i mikroplaćanja, čak i unutar konzole. U svojim nedavnim kvartalnim izveštajima o zaradi, Nintendo (prva prodajna konzola u 2020. godini) i EA (vodeći nezavisni izdavač  za konzole) objavili su digitalnu prodaju punih igara na samim konzolama od 47,2% i 56%. Dakle, za istinski “digitalni u odnosu na pakovani” bi možda trebalo uporediti “like for like”. Digitalna preuzimanja punih igara tek kreću i postaju popularni, ali još uvek postoji i velika populacija igrača konzola koji preferiraju fizički proizvod (retka pojava u svim medijima).

Najprodavanije retail pakovane igre u Engleskoj komadno i zarada

Najprodavanije igre Amerika

Najprodavanije igre za konzole u Japanu

Najviše i najniže ocene – Metacritic

I dalje sumnjate u budućnost gejminga?

Comments

comments