Baldur’s Gate 3: Razvoj igre usred rata i prinudne mobilizacije

Bezbednost zaposlenih pre svega: Baldur's Gate 3 uprkos izazovima

indijankadanka
od indijankadanka
2 minuta za čitanje

Upravo sam pročitalaodličan tekst o izazovima sa kojima su se suočavali u Larianu tokom rada na igri  Baldur’s Gate 3. Kompletan tekst je objavio The Gamer.

Baldur’s Gate 3 je pretrpeo značajne poteškoće tokom razvoja. Larian se prvo suočio sa ograničenjima zbog pandemije, ali su, kako se sada saznaje, radili na tome da osiguraju bezbednost svojih zaposlenih usled ruske invazije na Ukrajinu.

Već sam razmišljao o tome šta ćemo raditi ako se to zaista dogodi,” rekao je Vincke za Edge magazin, govoreći o timu iz Sankt Peterburga (prema izveštaju Eurogamera). “Tako da je odluka bila trenutna: ne možemo ostati tamo. Morali smo da premestimo ljude jer, kako te stvari idu, možete gotovo predvideti da će na kraju doći do mobilizacije, a to je značilo da će ceo moj tim otići u rat.”

Larian Studios je formirao radnu grupu sastavljenu od pravnih i finansijskih timova koji su danonoćno radili na tome da premeste zaposlene na način koji je odgovarao svakom od njih pojedinačno. To je značilo da su se naporno borili sa ambasadama i konsultantima u zaista komplikovanoj situaciji.

Uspeli da premeste 90 procenata zaposlenih iz Rusije.

U mašini tako složenoj kao što je RPG, gde je sve povezano sa svim, ako odjednom počnete da uklanjate delove, cela stvar se urušava,” rekao je Vincke. “Jer stvari koje je trebalo da se urade nisu bile urađene. Nije da nisu pokušali, ali je bilo zaista, zaista teško. Mogli ste videti efekat talasa toga koji je trajao do kraja razvoja.

Baldur’s Gate 3 je osvojio brojne nagrade i bio je proglašen za jedan od najboljih RPG-ova svih vremena uprkos ovim problemima.

Veliki naklon za Larian!

Pratite me i na društvenim mrežama: Facebook, Instagram, Twitter, Threads , Linkedin i YouTube.

Discover more from Indijanka Danka

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Podelite ovaj članak
Zaprati:
Sedamdesetih godina prošlog veka u modi su bile lutke obučene kao partizanke, indijanke, hipi i naravno “normalne” djevojke, a sve su imale isto lice i dugu crnu kosu. Ja sam imala partizanku i indijanku. Imam ih još uvek (čuvala sam za kćerku koja ih nije ni uzela u ruke). Jedna sam od prvih žena gejmera kod nas. Prva žena autor i voditelj emisije o kompjuterskim igricama.