CD Projekt Red je potvrdio prelazak svog sledećeg velikog projekta u serijalu The Witcher , poznatog kao Project Polaris ili neformalno The Witcher 4 u fazu intenzivne produkcije. Ovo označava najvažniji korak razvoja igre, koja obećava da će biti „veća, bolja i impresivnija“ od prethodnih naslova, uključujući hitove poput The Witcher 3 i Cyberpunk 2077.
Michał Nowakowski, generalni direktor kompanije, naveo je:
„Ulazimo u najintenzivniju fazu razvoja. Ovo je trenutak kada se vizija pretvara u realnost.“
Iako detalji o priči i likovima ostaju obavijeni velom misterije, CD Projekt je već nagovestio nekoliko ključnih informacija: igra neće imati Geralta od Rivije u glavnoj ulozi, ali će njegov glas, Doug Cockle, na neki način biti deo projekta.
Promena tehnologije
Jedna od ključnih promena u razvoju nove igre je prelazak sa internog REDengine na Unreal Engine, što omogućava istovremeni rad na više velikih projekata.
Charles Tremblay, potpredsednik tehnologije, izjavio je:
„Naš cilj je da omogućimo veću fleksibilnost i deljenje resursa između različitih timova. Unreal Engine nam daje mogućnost da iskoristimo naše znanje i radimo sa tehnologijom koja je skalabilna za različite projekte.“
„Ideja je bila da možemo unaprediti tehnologiju i konačno omogućiti svim tehničkim timovima u kompaniji da rade zajedno na različitim projektima, umesto da se sve centralizuje na jednu tehnologiju koju je vrlo teško deliti među drugim projektima.
„Možemo deliti stručnost, ljude i znanje. Takođe smo želeli da osiguramo da ovaj put pravilno razvijemo određene tehnologije – sa našim iskustvom znamo kako da radimo stvari na osnovu prethodnih iskustava, a sada je vreme da ih učinimo dostupnim svim timovima.“
Lekcije iz prošlosti
Razvoj Cyberpunk 2077 naučio je studio važnim lekcijama o balansu ambicije i realnosti. Loš početak te igre, zbog problema sa tehničkim optimizacijama i podrškom za više platformi, rezultirao je drastičnim promenama u pristupu razvoju.
Tremblay ističe da će CD Projekt sada strogo testirati sve platforme kako bi izbegao prošle greške:
„Više nije prihvatljivo da konzolne verzije igre budu sekundarne. Sve verzije moraju funkcionisati besprekorno od samog početka.“
„Biće veće i bolje“
Studio je izričit u svojim obećanjima: nova Witcher igra neće biti manja niti manje ambiciozna od svojih prethodnika. Tremblay je u razgovoru za Eurogamer rekao:
„Biće bolja od The Witcher 3 i Cyberpunka. Povratak na staro nije opcija.“
Ovaj stav osnažuje činjenica da je The Witcher 3 već poznat kao jedna od najboljih RPG igara svih vremena, sa ogromnim otvorenim svetom i narativnim dubinama koje su redefinisale žanr.
Paralelni rad na projektima
U pripremi za budućnost, CD Projekt je reorganizovao svoj tim tako da radi na više projekata istovremeno. Dok je Project Polaris sada u punom zamahu, Project Orion ima mali, ali iskusni tim, dok se Project Hadar nalazi u ranoj fazi konceptualizacije.
Pawel Sasko, zamenik direktora igre, opisao je rad na Hadar-u kao:
„Grupicu talentovanih ljudi koji polako grade osnove za ono što će postati potpuno nova franšiza.“
Novi standardi za pokretanje
Tremblay je otkrio da se razmatra strategija lansiranja na više platformi, ali studio želi da izbegne situacije poput onih sa Cyberpunkom. Iako nije isključeno postepeno lansiranje, cilj je obezbediti visok nivo kvaliteta na svim platformama već pri izlasku.
Šta očekivati?
Iako detalji o priči, protagonistima i svetu ostaju nepoznati, CD Projekt je jasan u jednom: igra će nastaviti da podiže standarde industrije.
Čak i ako bude nekih ‘znojavih trenutaka’ i možda čak loših dešavanja, mislim da ćemo učiniti sve što možemo da postignemo još više nego što smo ostvarili prethodnih godina.
Ostaje da se vidi koliko će studio uspeti u tome, ali ako uspešna revizija Cyberpunka 2077 nešto govori, to je da CD Projekt uči iz svojih grešaka i ostaje posvećen svojoj ambiciji.
Discover more from Indijanka Danka
Subscribe to get the latest posts sent to your email.