Ubisoft je tokom 2024. godine prošao kroz razdoblje puno problema. Loše vesti, skandali i unutrašnja previranja, otkazivanja projekta The Division Heartland, gašenje igre XDefiant, koja je nestala ubrzo nakon izlaska. I, naravno, nisu izostala ni otpuštanja i brojne poteškoće u razvoju. Ovo je samo vrh ledenog brega kad je u pitanju najpoznatiji razvojni studio na svetu.
Međutim, u moru loših stvari, postoji svetli trenutak koji se ističe kao jedan od najboljih Ubisoftovih uspeha u poslednjih nekoliko godina, ali o kojem se, nažalost, slabo govori, Prince of Persia: The Lost Crown.
Pisala sam o ovoj, 13 činjenica o igri Prince of Persia: The Lost Crown ili 35 godina Prince of Persia: Od klasika do fenomena. Moram priznati da mnogi nisu imali velika očekivanja od ove igre. The Lost Crown je delovao kao još jedan solidan klon Metroidvania žanra, dok se maštalo o remake Sands of Time. Ipak, pogrešno su procenili igru!
Jedino osećanje bilo zadovoljstvo i očaranost sa The Lost Crown, koji je zaslužio sve pohvale.
Igra i energija
Ova igra donosi izuzetnu fluidnost i besprekornu igru, nešto što zaista nismo očekivali od Ubisoft-a. Glavni lik, Sargon, ima ličnost i energiju, a svet u kojem se kreće je šaren i prelep, sa divnim vizuelnim stilom i jasno definisanim biomima. Osećate se kao da igrate nešto zaista inovativno i rafinirano, daleko od tipičnih Ubisoftovih igara koje su nalik jedna drugoj.
Nagrade
Prince of Persia: The Lost Crown je zaista zasluženo osvojio brojne nagrade, uključujući priznanje za “Inovaciju u pristupačnosti” na The Game Awards 2024. Pročitajte više u tekstu THE GAME AWARDS 2024: Iznenađenja i otkrića koja ne smete propustiti. Tu je i nominacija za “Najbolju akciju/avanturu”. Noviji naslovi su možda pomogli smanjenju šansi za dodatne nagrade, ali ova igra je ipak bila najbolji trenutak za Ubisoft u 2024. godini.
Prodaja kao merilo uspeha
Nažalost, tu dolazi ona ružna stvarnost. Prodaja igre nije bila na nivou koji su očekivali u kompaniji. The Lost Crown je navodno prodat u samo milion primeraka, daleko ispod ambicioznih ciljeva kompanije Ubisoft, što postavlja pitanje da li su ta očekivanja bila nerealna. S obzirom na ove brojke, teško je verovati da ćemo ikada dobiti nastavak.
Za sada, čini se da je ova igra samo jedan blistavi trenutak koji će uskoro biti zaboravljen.
Ubisoft je reskirao, igra je uspela u očima mnogih igrača ali pare su čini se najbitnije.
Ako imate priliku, definitivno je preporučujem tokom ovih prazničnih akcija.
Možda jednog dana postane dovoljno popularna da ponovo pokrene razvojni ciklus i eventualno stigne do svog vlastitog rimejka ali ponavljam, vredi je igrati!
Discover more from Indijanka Danka
Subscribe to get the latest posts sent to your email.